Breaking News #2

Sziasztok!:D

Nagyon nagyon szépen köszönöm, hogy feliratkoztok, írtok megjegyzést, és pipáltok. El sem tudjátok képzelni, hogy ez mennyit jelent számomra.

Akkor a mai Breaking News-ban beszéljünk arról, hogy miért is szünetel szerda óta a blogom. Közrejátszik az is, hogy nagyon rosszul ráztam le az előző részt ezért nincs ihletem.
Mivel Drága Édesapám kint dolgozik Németországban ezért gyakran hoztam a részt előző héten.
De Ő szerdán jött haza. Most biztos azt kérdezitek, hogy ennek mi köze van a részhozáshoz.
Nagyon sok sajnos. Apa úgy gondolja, hogy az írás idő pocsékolás ezért nem tudja, hogy Bloggerina vagyok. Szerinte több időt kellene a tanulásra fordítanom. És szerinte én nem lehetek olyan jó író amilyen szeretnék.

Szeretném azt mondani, hogy nincs igaza, de sajnos nagyon is igaza van. Sosem lehetek olyan jó író amilyen szeretnék.

Másik ami szerettem volna beszélni, hogy indultam egy versenyen.^^ 
Nem akartam, mert nem tartom magamat olyan jónak, de mivel 'meghívtak' ezért belevágtam. Miért is ne?! Nem veszíthetek vele semmit.:)

Szóval kettő kategóriában indultam:
  1.  Legszebb írásmód /amit tuti biztosan nem nyerhetek meg/
  2. Legjobb Fan-fiction /erre van valamennyi esélyem/ 
 Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a vége ennek.:D

És egy ÖRÖM HÍR a blognak készül a TRAILER videója! :D

Igazából ennyiről akartam beszélni egyenlőre. Igyekszem hozni a részt szerdára! 
Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést!;)
 
xoxo Katherina Love

2 megjegyzés:

  1. Niki....Nézd....
    Senki sem úgy kezdi,hogy remekül tud írni,mert ennek sokat kell fejlődni, mert te még csak gimis vagy, mint a legtöbb blogger és van aki sokat olvas és jól ír, de van akinek még fejlődnie kell, ami nem baj, mert senki sem úgy született, hogy jól ír/énekel/stb...
    A legtöbb író úgy kezdte, hogy másokról koppintva írt,aztán egyre később egyre egyedibb lett az írása...
    Ne szomorkodj az apukád miatt, még szerintem nem olvasta az írásodat, mert Te nagyon tehetséges vagy...
    :) kalappal a versenyen, drukkolok <3

    VálaszTörlés
  2. Szia.:D köszönöm, hogy önbizalmat öntöttél belém.:D
    Remélem az vagy akire gondolom.:3
    Köszönöm a drukkolást.<3

    VálaszTörlés