Breaking News

Sziasztok.:)

Elsősorban bocsánat kéréssel tartozom amiért késtem a résszel, de kórházban voltam. Begyulladt a vakbelem és megoperáltak, ezért nem hoztam részeket. De ígérem, hogy ezen a héten bepótlom.

Másrészt pedig Tina Ng-nek köszönettel tartozom ezért a Desingért nekem nagyon tetszik, remélem ti is így vagytok vele.
Köszönöm szépen azt a megjegyzést az előző résznél nagyon jól esett.:) A többiek is írjanak, hogy tudjam kell-e valamin változtatnom és iratkozzatok fel + pipáljatok. Szerintem nem nagy kérés.
Az új rész mára várható, de ha valami oknál fogva nem tenném ki...ááá ugyan már olyan nem lesz! Mindenképp kirakom ma! ;)

Addig is pipáljatok, komizzatok,  iratkozzatok fel.

                                                                                                                                     xoxo Katherina Love

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése