Chapter 4

Sziasztok.:D Megjött a Negyedik rész remélem tetszeni fog. Igaz nagyon laposra sikerült.:S
xoxo Katherina Love


Bementünk a házba. Még mindig nem tudtuk, hogy ki ez a lány. Apa nagyon idegesnek nézett ki, anya pedig halál nyugodtan viselkedett. Ez a nap egyre furcsább és furcsább, a reggel is borzalmas volt Shanont megint piszkálták a Szörnnyel kapcsolatban. Most meg találtunk egy farkasvérű lányt az erdőben. 
- Pincébe vigyük? - kérdezte apa belépve a házba. 
- A kanapéra is jó lesz - mondta anya .
- És ha felébred és bántani akar minket?
- Négyen vagyunk... majd megoldjuk valahogy - elment a pincébe vezető lépcső felé. Apa óvatosan lerakta a kanapéra. Csak figyeltük ahogy lélegzik, egyikünk sem szólalt meg, én azért nem mert féltem, hogy egyből le fog szúrni amiért nem fogadtam szót. 
- Mit fogunk kezdeni a lábával?-érdeklődött Rhydian megtörve a csendet mély hangjával. Ahogy a lámpa fénye rávilágított a lány lábára jobban lehetett látni, hogy a csontja nincs a megfelelő helyen. 
- Skóciából hívunk egy orvost, aki volt már Maddynél is mikor kicsi volt, mert belelépett a gereblyébe. Szerintem újra el kell törni neki, mert ahogy látom már összeforrt.  
Megborzongtam nem lennék most a helyében. Anya egy fiolával a kezében tért vissza. 
- A-anya nem szeretnék büntetésből beleszagolni, múltkor is egy hétig az orromban volt a szaga - néztem rá ijedten, mert a fiolában egy zöld lé volt aminek a bűze irritálja a farkasokat. 
-Butus! - kuncogott - Ezzel fogjuk felébreszteni, de remek ötletet adtál!-kacsintott rám. - Nyissátok ki az ablakokat - mondta. Szót fogadtunk neki majd befogtuk az orrunkat. Kinyitotta a kis palackot, párszor elhúzta az orra és a szája között. Fulladozó hangot adott ki és köhögni kezdett.
- Mi ez a bűz? - fintorgott - Hol vagyok? - köhögte - Bántani akarnak? - nézett körbe nagy kerek barna szemeivel.
- Senki sem akar bántani, ha neked sincs szándékodban. - magyarázta nyugtató hangon anya.
- Ed Smith vagyok, a feleségem Eliza, a lányunk Maddy és az osztálytársa Rhydian. Te ki vagy?
Összeráncolta a homlokát és gondolkodott. 
- Öhm... Brie - ismét gondolkodásba esett - Bella. A nevem Brie Bella - diadalmas mosoly ült ki az arcára. 
- Mit keresel itt? Ez a mi területünk.
- Menekülőben voltam mikor beszorult a lábam...
- Ki elöl menekülsz? - vágott a szavába apa.
- Vadászok. Farkasember vadászok - magyaráztam. Mire hangosan felnevettünk, megszeppenve figyelt minket.
- Ez farkasvér, nem vérfarkasság azt a filmesek használják - okoskodtam. - Rhydian is azt hitte... - csúnyán nézett rám a fiú ezért jobbnak láttam ha elhallgatok.
- Walesi vagy? - kérdezte Brie. Megint felnevettünk.
- Nem. Az anyukám volt az - mosolygott.
- Te honnan származol? - kíváncsiskodtam.
- Brooklynban születtem. De én nem vagyok olyan suttyó mint az ottani emberek.
- Brooklynból eljöttél egészen idáig? - esett le mindenki álla. Az nagyon nagy távolság és nem hiszem, hogy buszozott volna. Bólintott.
- Kaphatnék egy pohár vizet?
- Mindjárt hozom - sietős léptekkel hagyta el anya a szobát.
-Hol vannak a szüleid?-faggatta tovább apa. 
- Ők - meredt maga elé-meghaltak-el sápadt és szemében könnyek jelentek meg - a vadászok megölték őket, mert mi a másik fajhoz tartozunk.
- Azt hittem az csak legenda, akkor te képes vagy arra? - kérdezte apa sejtelmesen. 
- Még nem, még csak az első teliholdon vagyok túl - megtörölte a szemét.
- Milyen másik faj? - kérdeztem. Nekem erről senki sem mondott semmit a családom már megint eltitkol előlem valamit. Senki sem óhajtott válaszolni. A lány megpillantotta a lábát és kikerekedtek a szemei.
- Meg lehet gyógyítani - mondta Rhydian.
- Ez a szag-fintorgott - nem akar szűnni - felült a kanapén.
- Tudom borzalmas - kuncogtam. Úgy látom lezárta a kérdezgetős témát. A házat kezdte kémlelni.
Anya jött vissza egyik kezében egy pohár víz volt a másikban pedig egy hatalmas hús darab ékeskedett a tányér tetején. 
Szeme összeszűkült és mozdulatlanul bámulta a húst mintha beakarná cserkészni.
- Tessék ez a tied, fogyaszd egészséggel - nyomta a kezébe a kedvenc kék tányéromat. Anyát bámulta, hogy tényleg szabad-e. Mire anya bólogatott és kedvesen mosolygott.
- Köszönöm szépen - vigyorgott és neki állt elpusztítani. Rhydian nagyot nyelt és figyelte.
- Te is kaphatsz-mondta anya és kihúzta a konyhába - Ed kijönnél egy kicsit?
- Persze - és apa ment. Ketten maradtunk a szobában. Csak a nyelés és a rágás hangját lehetett hallani.
Nem telt bele pár perc se mire Brie elöl eltűnt a hús. Kintről veszekedés hallatszott be.
- Köszönöm szépen. Nagyon finom volt - vigyorgott rám. Láthatóan visszatért az életkedve. 
Kínos csend fészkelte be magát a nappaliba. Kétségbeesetten figyelt ahogy beülök a fotelba. 
- Nincs hova menned, még Brooklynban sem? - jött vissza mindenki. Megrázta a fejét és az arcába omlott a kócos haja, amit rögtön a füle mögé tűrt. Kicsit így hasonlított egy hódra.
- Arra jutottunk, hogy maradj itt. Mi vigyázunk rád mintha most fogattunk volna örökbe - mosolygott anya. 
- Komolyan? - csillant fel a szeme. Apára várt a válasz de Ő nem akart rá semmit sem mondani ezért anya egy határozott mozdulattal hátba vágta. Ezt a jelenetet muszáj volt megmosolyognom, tudom, hogy az asszony verés az bűn és ha valaki a férjét veri?! 
- I-Igen - morogta apa. Látszott rajta, hogy Ő nincs benne, de ez van. Nekem nagyon szimpatikus a lány, annak ellenére, hogy nem ismerem én örülök neki, hogy marad.
- Nagyon szépen köszönöm - fakadt sírva. Anya mellé ült és megölelgette. 

3 megjegyzés: